7 Mayıs 2013 Salı

Sevimli Hayvancıklar Bebek Şekerleri

Oğluşum için keçeden yaptığım kapı süsü çok hoşuma gitti, bunun devamını getirmek istedim ve bebek şekerlerini de kendim yapmaya karar verdim. Birbirinden şirin renkli hayvancıklar yapıp bir kısmını gene kendi yapmış olduğum ağacıma astım bir kısmını da çubuklu yaptım ve çeşit çeşit bebek şekerlerim oldu :) Yaptığım kapı süsü ve bebek şekerleri çevrem tarafından çok ilgi görünce ilk önce yakınlarıma daha sonrada farklı tasarımlar seven ve isteyen diğer keçe severlere ürünlerimi yapmaya başladım. Sonunda bir blog açma kararı aldım ve ürünlerimi herkesle paylaşmaya karar verdim. İşte bu sevimli bebek şekerleri benim oğluşum için yaptığım ilk bebek şekerlerim..







2 yorum :

  1. Hepside süper olmuş Begüm:))
    Blogun da hayırlı olsun:))merakla diğer ürünlerinşde bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  2. Teşk ederim Sühancım..

    YanıtlaSil